Sales Navigator is een fantastische tool voor mensen wiens dagelijkse werk het vinden van nieuwe klanten is. Als sales maar een bijzaak is of helemaal niet tot het takenpakket hoort, dan is het eerder een dure hobby dan een effectieve tool.
Daarnaast is de tool redelijk complex. De mogelijkheden zijn legio, maar daarvoor is een goede training absoluut nodig.
Zonder training is Sales Navigator niet meer dan een dure zoekmachine.
ZET LINKEDIN EFFECTIEF IN OM UW SALESTEAM ZELF LEADS TE LATEN GENEREREN.
Bij veel organisaties is de druk op sales toegenomen.
Leads komen bijna nooit vanzelf en ook Marketing kan niet altijd aan goede leads komen.
Sales professionals moeten dus zelf met leads in contact komen.
Sales Navigator is daarvoor de aangewezen tool. Dit vraagt echter wel om kennis over hoe je deze complexe tool optimaal kunt inzetten om Leads te genereren.
Na deze training wordt er sneller en efficiënter gewerkt, dus minder druk op de organisatie.
GLOBALE INHOUD VAN DE TRAINING SALES NAVIGATOR
Voordat we een Sales Navigator training verzorgen is het belangrijk dat de basiskennis over LinkedIn op orde is.
Daarom hanteren wij geen standaard programma, maar stellen we de inhoud voor u samen nadat we overleg hebben gehad met elkaar.
Elke training wordt aangepast aan uw wensen en situatie.
Bij de Sales Navigator training behandelen we in ieder geval de volgende onderwerpen:
Accounts VS Leads
Sales Navigator opvoeden met Account mapping (personas)
Advanced Search, saving searches
Lijsten: maken, naamgeving, organisatie
Samenwerken aan lijsten met collega’s
Inzichten over accounts / bepalen DMU
Account IQ
Werkbare leadlijsten bouwen
Contact leggen (inMail of Invite) en follow up
SmartLinks
Paar handige Tip en Trucs
Hoe Sales Nav toe te passen in je dagelijkse werk
Aan de slag, opzoeken en analyseren potentiële klanten en contact leggen.
Do’s en dont’s
Vraag en antwoord
OPBRENGSTEN: LEEREFFECTEN NA DE SALES NAVIGATOR TRAINING
Na het volgen van deze training weten uw medewerkers exact hoe zij Sales Navigator kunnen inzetten voor sales.
Het vinden van de juiste organisaties (accounts) en het in kaart brengen van de DMU
Werkbare leadlijsten opstellen.
Juiste contactpersonen identificeren en benaderen.
Juiste manier gebruiken van InMail.
Weten hoe je leads kunt tracken met Smartlinks
Samenwerken met collega’s
Georganiseerd te werk gaan
En nog veel meer, maar dat ga ik niet vooraf verklappen.
kosten en voorwaarden
Deze training geven wij alleen aan groepen.
We werken met groepen van 4 personen tot maximaal 10 personen.
We kunnen de training op locatie of online verzorgen.
We kunnen deze training in het Nederlands of Engels verzorgen.
Wij hanteren heldere projectprijzen zonder verborgen kosten. Deze prijzen zijn wel afhankelijk van uw wensen, aantal deelnemers en locatie. Daarom kunnen wij pas een prijs geven nadat u het formulier heeft ingevuld.
onze trainingen zijn altijd inclusief
Profiel analyse van alle deelnemers
Actueel trainingsmateriaal
Onze meer dan 10 jaar ervaring in het toepassen van LinkedIn
Reistijd / reiskosten
Helpdesk na de training
Voortgangsrapportage
Interesse in een training?
Wanneer u onderstaand formulier invult, zullen wij contact met u opnemen met aanvullende vragen om u vervolgens vrijblijvend een offerte te sturen.