Clicky

LinkedIn Training voor sales
(Social Selling)

Voor B2B organisaties kan LinkedIn een erg effectieve sales tool zijn. Het is het ideale platform om nieuwe klanten te vinden, connecties te maken, kennis te delen en afspraken te maken. 

Leer hoe LinkedIn ingezet kan worden als effectieve sales tool

Dat LinkedIn ook voor uw salesteam een interessante tool is, daar bent u van overtuigd. U weet alleen nog niet hoe LinkedIn optimaal in te zetten voor sales doeleinden.

 

LinkedIn biedt alle tools om potentiële klanten te vinden, contact te maken en te komen tot afspraken. Dat kan allemaal al met de standaard ‘gratis’ versie.

 

Daarvoor moet uw verkoopteam wel getraind worden. LinkedIn kan namelijk op veel verschillende manieren gebruikt worden en biedt veel meer mogelijkheden dan uw gemiddelde medewerker weet.

 

Laat uw medewerkers leren LinkedIn op een goede manier in te zetten met onze LinkedIn sales training.

 

Goede kennis over de mogelijkheden van LinkedIn is een must voor elke salesprofessional.

GLOBALE INHOUD VAN DE TRAINING linkedin voor sales

Elke training wordt aangepast aan uw wensen en situatie. Wel hanteren we hierbij de volgende structuur.

 

LinkedIn – Quick overview
Feiten over LinkedIn en de markt waar u in opereert
SSI Score en andere prestatiewaardes
Basis instellingen
Het PEAS model als basis voor Social Selling met LinkedIn

 

P. Profiling

 

Profiel optimalisatie
Hoe profileer je jezelf als een echte professional op LinkedIn.
We maken een klantmagneet van je profiel en zorgen dat je als een juiste ambassadeur voor de organisatie gezien wordt.

 

Alle essentiële onderdelen van het profiel worden behandeld, direct toegepast en later als huiswerk afgerond.

 

E – Extend your reach


 

Geavanceerd zoeken naar personen.

De juiste contacten / leads zoeken en het contact leggen.


Hoe om te gaan met uitnodigingen. Wie wel en niet accepteren.

Hoe kun je leads uit LinkedIn groepen halen.

 

A – Add Value

 

Hoe en wat moet je delen.

Wanneer, hoe vaak, etc…

Hoe zorg je dat je de boodschap van de organisatie op de juiste manier verspreidt.

Hoe zorg je dat je meedoet met het gesprek.

Interactie, Statistieken etc…

 

S – Success

 

Hoe zet je LinkedIn voor je dagelijkse werkzaamheden.

Do’s en dont’s


Tips en trucs


Vraag en antwoord

kosten en voorwaarden

Deze training geven wij alleen aan groepen.

 

We werken met groepen van 4 personen tot maximaal 15 personen.

 

De training kan zo ingezet worden dat niet alleen Sales medewerkers hem kunnen volgen, maar ook andere medewerkers hier profijt van hebben. 

 

We kunnen de training op locatie of online verzorgen.

 

De training neemt een dagdeel in beslag.

 

We kunnen deze training in het Nederlands of Engels verzorgen.

 

Wij hanteren heldere projectprijzen zonder verborgen kosten. Deze prijzen zijn wel afhankelijk van uw wensen, aantal deelnemers en locatie. Daarom kunnen wij pas een prijs geven nadat u het formulier heeft ingevuld.

opbrengsten: leereffecten na de linkedin voor sales training

Na het volgen van deze training weten uw medewerkers exact hoe zij LinkedIn kunnen inzetten voor sales. 

 

Zij weten hoe ze zich professioneel moeten profileren.

Ze hebben een profiel om trots op te zijn.

Ze kennen de zoekfunctie van LinkedIn en weten hiermee de juiste personen te vinden

  Ze weten op welke manier ze leads kunnen uitnodigen

Ze weten hoe het algoritme van LinkedIn werkt

  Ze weten op welke manier ze het beste uw boodschap kunnen delen

Contacten en gesprekken op LinkedIn kunnen door hen omgezet worden in afspraken

Ze weten hoe ze LinkedIn als Sales tool kunnen inzetten

enkele van de ruim 500 organisaties die wij reeds hebben geholpen met linkedin trainingen

onze trainingen zijn altijd inclusief

 Profiel analyse van alle deelnemers

 Actueel trainingsmateriaal

 Onze meer dan 10 jaar ervaring in het toepassen van LinkedIn

 Reistijd / reiskosten

 Actueel naslagwerk

 Helpdesk na de training

 Voortgangsrapportage

offerte aanvragen

Wanneer u onderstaand formulier invult, zullen wij contact met u opnemen met aanvullende vragen om u vervolgens vrijblijvend een offerte te sturen.