LinkedIn Training - Algemene toepassing Wanneer u uw organisatie en medewerkers optimaal wilt laten profiteren van de mogelijkheden van LinkedIn dan is deze training de oplossing.

Waarom deze training?

Omdat LinkedIn in het dagelijkse zakelijke verkeer niet meer weg te denken valt, is het belangrijk dat uw medewerkers weten hoe ze met het platform om moeten gaan.

Elke medewerker is bewust of onbewust een ambassadeur van uw organisatie. In de loop der tijd hebben ze allemaal een netwerk opgebouwd met zakelijke relaties.

Op welke manier profileren zij zich en hoe komt dit over op de buitenwereld? Maken ze wel optimaal gebruik van de mogelijkheden van LinkedIn om uw organisatie en activiteiten beter onder de aandacht te brengen?

Tijdens deze training leren uw medewerkers:

  • Het belang en de mogelijkheden van LinkedIn;
  • Hoe ze zichzelf en de organisatie optimaal profileren
  • Op welke manier zij een zo kwalitatief mogelijk netwerk en bereik opbouwen
  • Hoe ze op de juiste manier kennis (vanuit de organisatie) kunnen delen.

Algemeen

  • De training wordt bij voorkeur bij u op locatie (In-Company) verzorgd
  • Minimaal aantal deelnemers: 6
  • Maximum aantal deelnemers per groep: 15
  • Tijdsduur van deze training: een dagdeel van drie uur.

Voor wie?

Deze training is voor iedereen in een organisatie toegankelijk.

Doelstellingen van de training

In deze training worden de deelnemers volledig wegwijs gemaakt in de mogelijkheden en werking van LinkedIn.

Deze training is de basis training die gevolgd kan worden door een training voor Sales of Recruitment.

Inhoud van de training

De training behandelt in grote lijnen de volgende onderwerpen:

  • LinkedIn – snelle overview
  • LinkedIn als business platform
  • SSI Score
  • Bepalen doelstellingen (elke deelnemer heeft inbreng)
  • LinkedIn profiel
  • Uitbreiden netwerk
  • Delen van kennis
  • Interactie
  • Do’s en dont’s
  • Tips en trucs
  • Vraag en antwoord

Bij de training wordt gewerkt volgens het  PEAS (C) model.

Leereffecten van de training

Na deze sessies weten de deelnemers:

  • Welke mogelijkheden LinkedIn allemaal biedt en hoe ze die in kunnen zetten in het dagelijks werk;
  • Hoe zij zichzelf op LinkedIn moeten positioneren en hebben zij dit tot uitvoering gebracht op hun LinkedIn profiel;
  • Hoe zij de organisatie op de juiste wijze moeten vertegenwoordigen (Corporate Branding);
  • Hoe zij hun netwerk kwalitatief moeten uitbreiden en hebben ze dit gaandeweg het traject al gedaan;
  • Hoe zij hun kennis kunnen inzetten als marketingtool;
  • Hoe zij de kennis van de organisatie kunnen verspreiden;
  • Hoe zij waarde uit LinkedIn kunnen halen voor hun dagelijkse werkzaamheden;
  • Hoe zij op de juiste manier onder de aandacht te komen bij de doelgroep.