LinkedIn Training voor bedrijven

Bedrijfstrainingen voor LinkedIn gebruik door Next Business Academy

Hoe kunt u Leads genereren met Social Selling en Sales Navigator?

Wilt u leads genereren maar weet u niet hoe? Bent u niet bekend met de tools binnen LinkedIn om meer Leads te genereren? Dan is deze training dé oplossing.

lead generatie en social selling met linkedin en sales navigator

Lukt het maar zelden om met de juiste beslisser aan tafel te komen?
Weet u niet hoe u Social Selling effectief kunt inzetten?
Bent u niet bekend met de mogelijkheden binnen Sales Navigator om leads te genereren?

Kom dan direct in actie!

 

Laat geen omzet meer liggen.

 

Met de nieuwe privacyregelingen en de vele technologische ontwikkelingen is het lastig om bij te blijven.

Verzamelen van leads vraagt om een andere denkwijze en aanpak dan een aantal jaren geleden. Leer hoe verbazingwekkend gemakkelijk het is om leads via LinkedIn te genereren.

Wij nemen uw salesteam stap voor stap mee en leren ze een succesvol plan van aanpak om leads te genereren.

Wij zijn van mening dat elke sales medewerker dit zou moeten weten! Niet voor niets trainen wij regelmatig complete salesafdelingen.

 

Laat niet langer kansen liggen en meld uw salesteam vandaag nog aan voor de training Social Selling met LinkedIn.

effect van de deze training

Na deze training:

Weten de deelnemers hoe Sales Navigator werkt;

kunnen deelnemers leads genereren;

hebben de deelnemers de ideale klant gedefinieerd (Buyer Persona);

weten de deelnemers hoe ze moeten zoeken en vooral hoe ze binnen de organisaties beslissers kunnen vinden (Accounts);

weten de deelnemers hoe ze binnen de gewenste organisaties leads in kaart kunnen brengen (DMU);

hebben de deelnemers een leadlijst opgesteld binnen Sales Navigator;

weten de deelnemers in contact te komen met beslissers (InMail);

maken de deelnemers zonder moeite afspraken met beslissers;

Weten de deelnemers hoe zij de kennis van de organisatie kunnen integreren in het salesproces.

praktische informatie

Wij verzorgen deze training bij u op locatie.

Aantal deelnemers: 6-10 per sessie

 

De training neemt een dagdeel van drie tot vier uur in beslag waarbij de deelnemers zelf aan de slag gaan.

Alle deelnemers worden vooraf geanalyseerd. 

Elke deelnemer ontvangt een deelname certificaat na de training.

 

Na de training ontvangen de deelnemers een naslagwerk.

Iedere deelnemer heeft recht op een jaar lang helpdesk.

Wij maken een voortgangsrapportage, een maand na de training.

inhoud van de social selling training

Aan bod komt onder andere:

  • -> Hoe werkt LinkedIn Sales Navigator op het business platform?
  • -> Wat is een SSI Score en wat kunt u daarmee?
  • -> Bepaal uw doelstellingen;
  • -> Wat is het verschil tussen Sales Navigator en LinkedIn?
  • -> Bepaal salesvoorkeuren op basis van Decision Making Unit (DMU);
  • -> Hoe kunt u geavanceerd zoeken en de zoekresultaten opslaan?
  • -> Stel leadlijsten op en houd ze bij;
  • -> Benader uw leads via InMail;
  • -> Bepaal uw strategie om tot een afspraak te komen;
  • -> Vind de juiste DMU binnen een organisatie;
  • -> Laat Sales Navigator werken als slimme sales assistent;
  • Hoe kunt u LinkedIn Sales Navigator integreren binnen het sales proces.
5/5
Tijdens een inspirerende sessie heeft Jan Willem ons sales team inzicht gegeven in het effectieve gebruik van social selling. Met een goede voorbereiding en een gezonde dosis humor brengt hij een pakkend verhaal over dat concreet is en makkelijk blijft hangen. Resultaat: Een tevreden klant en legio kansen en mogelijkheden!

vraag nu vrijblijvend een offerte aan