Het PEAS © model voor Succes met LinkedIn

Bij alle trainingen wordt gebruik gemaakt van het door Jan Willem Alphenaar ontwikkelde PEAS © model voor social succes.
Sinds februari 2016 al bij meer dan 160 organisaties geïmplementeerd en met succes!
Dit model wordt ondertussen nationaal en internationaal ingezet bij organisaties als Staples, Epson, Royal Reesink, Mercedes Benz, Philips, Fuji en Unilever.

Wat is het PEAS © model?

Het PEAS © model is in eerste instantie ontwikkeld voor Philips om in te zetten voor Social Selling. Ondertussen is het model verder doorontwikkeld en kan het ingezet worden voor elke vorm van succes. Het model bestaat uit vier componenten die de basis vormen van alle hier aangeboden trainingen, lezingen en workshops over LinkedIn.

De vier componenten zijn:

P – Profiling, hoe maak je een optimaal profiel dat gevonden wordt en de juiste eerste indruk geeft. Dit betreft zowel de persoonlijke profielen als de bedrijfspagina.

E – Extend your reach, hoe zorg je dat je met de juiste mensen in contact komt. Hoe bind je mensen aan je bedrijfspagina en in welke groepen zit je doelgroep;

A – Add Value, zorg dat je van waarde bent voor je netwerk door interessante zaken te delen en de interactie aan te gaan;

S – Succes/Sell, de laatste, belangrijkste stap. Een natuurlijk gevolg van de drie eerdere stappen.

Toepasbaarheid

Ondanks dat het model in eerste instantie voor Social Selling is ontwikkeld, is het op dit moment zo uitgewerkt dat het ook gebruikt wordt bij:

  • Corporate Branding;
  • Wervingscampagnes;
  • Zelfprofilering voor ondernemers;
  • Zelfprofilering voor werkzoekenden.

Het model wordt momenteel internationaal ingezet voor Social Selling, marketing en recruitment.

0
+ mensen getraind
0
+ organisaties getraind